Том 2, № 1 (2019)

DOI: https://doi.org/10.31866/2616-7646.2.1.2019

Весь випуск

Переглянути або завантажити весь випуск PDF

Зміст

ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ ТАНЦЮ

Творче кредо С. Лифаря та його внесок у розвиток теорії танцю PDF
Oleksandr Chepalov 10-18
Творча діяльність Вацлава та Броніслави Ніжинських в контексті розвитку світового й українського балетного мистецтва PDF
Liudmyla Khotsianovska, Olha Bilash 19-28
Зінаїда Лур’є: балерина високого рангу PDF
Tetiana Churpita 29-38
Майстри чоловічого танцю на українській балетній сцені у вітчизняному науковому доробку PDF
Olena Gorshunova 39-48
Досвід етнохореології в опануванні стилістики слобожанського танцювального фольклору PDF
Iryna Mostova 49-58
До питання про хореографічну інтерпретацію трагічних подій в історії нації (на прикладі балету «Антуні» Едгара Оганесяна в постановці хореографа Максима Мартиросяна) PDF (Русский)
Nazenik Sargsyan 59-71
Художньо-стилістичні особливості давньоєгипетських ритуальних танців PDF
Larysa Tsvietkova 72-84

АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА СУЧАСНОСТІ

Інтонація як джерело інформації для творця хореографічного твору PDF (Русский)
Svetlana Gutkovskaya 86-95

ТАНЦЮВАЛЬНА ПЕДАГОГІКА

Значення й методика розвитку активної та пасивної гнучкості в хореографії PDF
Valentyna Sosina 98-105