Весь випуск
Переглянути або завантажити весь випуск |
Зміст
ІСТОРІЯ ТА ТЕОРІЯ ТАНЦЮ
Творче кредо С. Лифаря та його внесок у розвиток теорії танцю | |
Oleksandr Chepalov | 10-18 |
Творча діяльність Вацлава та Броніслави Ніжинських в контексті розвитку світового й українського балетного мистецтва | |
Liudmyla Khotsianovska, Olha Bilash | 19-28 |
Зінаїда Лур’є: балерина високого рангу | |
Tetiana Churpita | 29-38 |
Майстри чоловічого танцю на українській балетній сцені у вітчизняному науковому доробку | |
Olena Gorshunova | 39-48 |
Досвід етнохореології в опануванні стилістики слобожанського танцювального фольклору | |
Iryna Mostova | 49-58 |
Художньо-стилістичні особливості давньоєгипетських ритуальних танців | |
Larysa Tsvietkova | 72-84 |
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА СУЧАСНОСТІ
Інтонація як джерело інформації для творця хореографічного твору | PDF (Русский) |
Svetlana Gutkovskaya | 86-95 |
ТАНЦЮВАЛЬНА ПЕДАГОГІКА
Значення й методика розвитку активної та пасивної гнучкості в хореографії | |
Valentyna Sosina | 98-105 |